Колл-орталықтарының операторлары үшін жақсы жаңалық: Жапонияда нейрондық жүйе ашулы клиенттердің дауысын тыныштандырады

🔬 Наука и технологии
21.06.2024
Просмотров: 180

Байланыс орталықтарының қызметкерлері өзін-өзі ұстай алмайтын клиенттермен сөйлескеннен кейін жиі күйзеліске түседі. Жапонияда бұл мәселе жасанды интеллект көмегімен шешілді.

Жасанды интеллект ашулы дауысты анықтап оны сыпайы қылады. Нейрондық желі айтылған ашулы сөздерді өзгертпейді, тек интонацияны жұмсартады: оператор барлық қарғыстарды естиді, бірақ сыпайы интонациямен. Телефонның арғы жағындағы адам бұл туралы білмейді.

Дереккөз: Techinsider.ru

Фото: Depositphotos

Так же вам может быть интересно

В Китае представили самую большую в мире пару джинсов, чуть-чуть не хватило до высоты Статуи свободы
Әлемде алғаш рет робот салған картина аукционға шығады
Қытайда пандаға айналдырған иттерден кейін келушілерге робот акуласы көрсетілді
Prada-ны шайтан киеді деп па еді? Енді астронавттар Prada киеді: Миланда Айға қонуға арналған сәнді скафандр таныстырылды
Мама Илона Маска провела обряд «тусау кесер»
Певица, красавица, миллиардер, а теперь еще и писательница: Тейлор Свифт выпустит книгу
Бүкіл адамзатты байланыстыратын дәнекер: италиялық басылым Димаш Құдайберген туралы мақала жариялады
5 жастағы бала әлемдегі ең жас оқытушы атанды