Зерттеу: Супермаркеттегі арбаның тұтқасы сатып алу көлеміне әсер етеді
Мұны британиялық және австриялық ғалымдар анықтады. Әдетте дүкендердегі арбада бір горизонтальді немесе екі вертикальді тұтқа бар. Алайда, ғалымдардың айтуынша, тұтқаны параллельді орналастыру қажет.
Бұл жағдайда арбаны итеру оңай болдаы, себебі күш трицепс емес, бицепске түседі. Осылайша, супермаркетте келушілер көбірек тауар сатып алады. Мұны растау үшін тәжірибе өткізілген. Еріктілерге үш түрлі тұтқасы бар арба берілді. Сатып алудан кейін олар параллельді орналасқан тұтқасы бар арба ыңғайлы болғандықтан, тауарларға көбірек көңіл аударғанын айтқан. Зерттеуге Шнобель сыйлығының өкілдерін қызығушылық білдіріп отыр.
Дереккөз: Нож