Колл-орталықтарының операторлары үшін жақсы жаңалық: Жапонияда нейрондық жүйе ашулы клиенттердің дауысын тыныштандырады

🔬 Наука и технологии
21.06.2024
Просмотров: 180

Байланыс орталықтарының қызметкерлері өзін-өзі ұстай алмайтын клиенттермен сөйлескеннен кейін жиі күйзеліске түседі. Жапонияда бұл мәселе жасанды интеллект көмегімен шешілді.

Жасанды интеллект ашулы дауысты анықтап оны сыпайы қылады. Нейрондық желі айтылған ашулы сөздерді өзгертпейді, тек интонацияны жұмсартады: оператор барлық қарғыстарды естиді, бірақ сыпайы интонациямен. Телефонның арғы жағындағы адам бұл туралы білмейді.

Дереккөз: Techinsider.ru

Фото: Depositphotos

Так же вам может быть интересно

Халықаралық журнал Қазақстанды 2025 жылы саяхаттауға тиіс үздік елдердің тізіміне қосты
Гарри Поттердегідей: колледж немесе университет таңдауда көмектесетін «үлестіруші қалпағы» пайда болды
Британское МВД выдало паспорт медвежонку Паддингтону и теперь он гражданин страны
Добросовестным водителям хотят снизить стоимость автострахования в Казахстане
Ерлі-зайыптылар ұрыста жеңу үшін жасанды интеллект қолдана бастады
В китайских школах нейросеть научилась вызывать к доске, причем находит тех, кто не готов отвечать (ВИДЕО)
Бритни Спирс вышла замуж за саму себя
В Казахстане открыли самый длинный мост в стране